Книга Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach, Thomas Bieger — скачать онлайн в pdf, epub, fb2, txt бесплатно в электронной библиотеке Fantasy Worlds.
Вы не авторизовались
Войти
Зарегистрироваться
Поиск
Найти

Thomas Bieger - Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach

Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
Автор: Thomas Bieger
Название: Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach
Оценить:

Рейтинг: 3

Добавить отзывДобавить цитату
Поделиться
Автор: Thomas Bieger
Название: Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach

This book presents marketing and business processes as an integral part of the St. Gallen Management Model. It provides a tight introduction into the field of marketing and puts the added value in the center of a market-oriented management approach. The book addresses relevant topics such as market analysis, marketing planning, marketing strategy, positioning, application of marketing tools, product design, price, distribution and communication policy, service provision, innovation and controlling processes. This book aims at students in the first year as well as at practitioners who wants to obtain a quick overview of this field.

fb2.zip
fb2.ziptxttxt.ziprtf.zipa4.pdfa6.pdfmobi.prcepubios.epubfb3
Скачать
Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.

Оcтавить отзыв

Читать онлайн

Другие книги автора

Все книги