Книги жанра техника продаж - скачать или читать онлайн бесплатно
bannerbanner
Вы не авторизовались
Войти
Зарегистрироваться

Книги жанра техника продаж

Rigorous Magic
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

In the marketing world, communication ideas are revered for their magical ability to affect how consumers behave towards brands. Despite this, they are poorly understood. How many types are there? What are their characteristics? How should you use them? And what makes a good one? Most marketers simply cannot answer these questions. Rigorous Magic answers these questions, bringing science to the ar…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
Branding Governance
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

Branding Governance challenges traditional thinking on brands. Bestselling author Nicholas Ind and cross-cultural communications expert Rune Bjerke expose the flaws in a marketing-led approach to brand-building, and offer in its place a highly-participative, organization-wide process that delivers fulfillment to employees and value to customers. Drawing on a wide range of sources, they show that t…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
The Employer Brand
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

Levels of 'employer brand awareness' are rising fast across Europe, North America and Asia-Pacific, as leading companies realise that skilled, motivated employees are as vital to their commercial success as profitable customers and apply the principles of branding to their own organization. Starting with a review of the pressures which have generated current interest in employer branding, this def…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
The Dollarization Discipline
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

How companies turn value-added into real profits The Dollarization Discipline shows organizations and marketers how to effectively communicate the economic value created by their products and services. Too often, when companies compete using conventional sales and marketing approaches, they force customers to make financial decisions (how much to spend), based on non-financial arguments (product f…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
Sales Enablement
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

Put buyer experience and selling resources front-and-center to boost revenue Sales Enablement is the essential guide to boosting revenue through smarter selling. A thorough, practical introduction to sales enablement best practices, this book provides step-by-step approaches for implementation alongside expert advice. In clarifying the sales enablement space and defining its practices, this invalu…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
The Hidden Art of Interviewing People
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

There is growing interest in the use of Neuro Linguistic Programming (NLP) as a Qualitative Market Research technique. NLP was previously used in psychology to understand how people think and react, and as a tool in self-development, interpersonal skills and business, looking at how our brains think and experience the world. Qualitative Market research experts now see that using NLP can help the r…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
A Master Class in Brand Planning
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

In 1988, on Stephen King’s retirement JWT published ‘The King Papers’ a small collection of Stephen King’s published writings spanning 1967-1985. They remain timelessly potentially valuable but are an almost unexploited gold mine. This book is comprised of a selection of 20-25 of Stephen King’s most important articles, each one introduced by a known and respected practitioner who, in turn, describ…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
Отдел продаж с нуля. Пошаговое руководство построения
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

Если вы впервые собираетесь построить в компании профессиональный отдел продаж или несколько попыток не принесли вам желаемого результата, то эта книга специально для вас. В ней нет сложных алгоритмов или невыполнимых технологий для новичков. Все, что вы тут найдете, – простая и действенная пошаговая инструкция по созданию работоспособного отдела продаж, который соберет вам клиентскую базу, загруз…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
Воронка продаж онлайн для новичков. Простой маркетинг простыми словами
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

Джонни Вуд — маркетолог и обаятельный джентльмен, который делится своими наработками в воронках онлайн продаж. Эта книга для экспертов-новичков, которые хотят превратить потенциальных зевак своей страницы в постоянных покупателей, которые будут совершать покупки снова снова (а не раз от раза, как придётся или никогда). «Моя философия заключается в следующем: сделай хорошо один раз, узнай как можно…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
Женщина – Легенда. Как найти свое предназначение и выйти на доход
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

Какая она, Женщина-легенда? — Знает, чего хочет и реализует свои желания — Проявленная и полна энергии. У нее есть любимая деятельность — Чувствует вкус жизни и вдохновение в каждом ее моменте — Окружена прекрасными людьми, которые ее ценят Может ли современная женщина стать такой за пару месяцев? Скажу с уверенностью - Да! В книге вы найдете секретные техники и упражнения для поиска своего пре…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
The Retargeting Playbook. How to Turn Web-Window Shoppers into Customers
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

How to reach the 98 percent of people who leave your website without converting sales The Retargeting Playbook is a complete guide for digital marketers about how to reach the 95 to 98 percent of people who leave a brand's website without converting. Retargeting gives advertisers the ability to stay in front of those people to bring them back and close the deal. For that reason, retargeting has em…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
Tuned In. Uncover the Extraordinary Opportunities That Lead to Business Breakthroughs
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

If you market a product, service, or idea in any business, industry or organization, you must read Tuned In: Uncover the Extraordinary Opportunities That Lead to Business Breakthroughs, a guide to understanding and meeting the needs of consumers, whether or not they make those needs clear. An easy-to-follow six-step process developed over the past 15 years can help you address unsolved problems, r…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
Selling For Dummies
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

Being a successful salesperson isn’t only useful in a traditional sales role. Whether you want to sell a new product to a business, an idea to an investor, or yourself in an interview, this book provides you with all the tips and techniques you need to stand out from the crowd. This straight-talking guide helps you develop the sales, communication, and negotiating skills you need to deliver succes…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
The Collaborative Sale. Solution Selling in a Buyer Driven World
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

Buyer behavior has changed the marketplace, and sellers must adapt to survive The Collaborative Sale: Solution Selling in Today's Customer-Driven World is the definitive guide to the new reality of sales. The roles of buyers, sellers, and technology have changed, and collaboration is now the key to success on all sides. The Collaborative Sale guides sales professionals toward alignment with buyers…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.
Social Marketing to the Business Customer. Listen to Your B2B Market, Generate Major Account Leads, and Build Client Relationships
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
0
Аннотация на книгу:

The first book devoted entirely to B2B social marketing B2B markets are fundamentally different from consumer markets. Decisions are made on value, not impulse. Buying cycles are complex, often with many stakeholders involved. Relationships and support are critical. Bet-the-business decisions demand discipline, knowledge, and lots of information. This hands-on guide covers topics unique to this se…

Добавленo: Рейтинг: Будь первым, кто оценит книгу Комментариев 0 шт.