Книги жанра классический маркетинг: скачать бесплатно или читать онлайн в электронной библиотеке Fantasy Worlds Страница 31
Вы не авторизовались
Войти
Зарегистрироваться

Книги жанра классический маркетинг

The Great Formula. for Creating Maximum Profit with Minimal Effort
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Praise for THE GREAT FORMULA «This book reminds me of Isaac Newton's discovery of gravity-a stunningly simple idea that changed the course of history. I've seen The Great Formula create millionaires with surprising speed. It's an exact recipe to turn a marginal business into a successful one.» —David Garfinkel, author, Customers on Demand «Mark Joyner has once again succeeded at coming up with an …

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Marketing Automation. Practical Steps to More Effective Direct Marketing
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

In today's market, it takes more than good products and services to succeed. Successful marketing requires more precise segmentation and more sophisticated communications with customers–the lifeblood of every business–than ever before. Expertly explaining the components of marketing automation and their application and benefit to the marketing process, Marketing Automation shows you how to develop…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Конкурентоспособность товаров и услуг 5-е изд., пер. и доп. Учебное пособие для вузов
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

В курсе рассматриваются товароведный аспект проблемы, в частности сущ-ность и роль, критерии и факторы, методы оценки конкурентоспособности, роль конкурсов как инструментов установления конкурентоспособности товаров и услуг. Соответствует актуальным требованиям Федерального государственного образовательного стандарта высшего образования. Для студентов высших учебных заведений, обучающихся по эконо…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Основы маркетинга гостиничных услуг 3-е изд., испр. и доп. Учебник для СПО
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

В учебнике изложены теоретические основы маркетинга гостиничного предприятия. Рассматриваются важнейшие вопросы дисциплины: туристский продукт, привлечение клиентуры на основе структурного подхода к маркетингу, маркетинг и конкурентоспособность, повышение эффективности продаж. Учебник поможет проанализировать изменения, происходящие на российском и международном рынках гостиничных услуг, приобрест…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Маркетинговые исследования. Учебник для СПО
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

В учебнике обобщен отечественный и зарубежный опыт маркетинговых исследований на российском рынке. Описаны методы исследования потребителей, рынка, внутренней и внешней маркетинговой среды. Раскрыты типы, функции и сама технология проведения маркетинговых исследований. Показано, каким образом создается комплексная система сбора, хранения и обработки информации, которая позволяет вырабатывать конкр…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Маркетинговые исследования: теория и практика. Учебник для прикладного бакалавриата
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

В учебнике обобщен отечественный и зарубежный опыт маркетинговых исследований на российском рынке. Описаны методы исследования потребителей, рынка, внутренней и внешней маркетинговой среды. Раскрыты типы, функции и сама технология проведения маркетинговых исследований. Показано, каким образом создается комплексная система сбора, хранения и обработки информации, которая позволяет вырабатывать конкр…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Драйверы роста. Как средней компании стать гигантом
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Набор техник для роста: выручки, капитализации, ценности и эффективности бизнеса. Готовые инструменты, которые позволят получить результат «здесь и сейчас». Сразу. А также план пересборки бизнеса для полномасштабной прокачки и масштабирования.

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Three Threats to Brand Relevance. Strategies That Work
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Threats to brand relevance are always lurking around the corner. Your brand is virtually never immune from the risk of fading instead of being energized or being damaged instead of strengthened.—David Aaker From branding guru David Aaker comes Three Threats to Brand Relevance, a provocative new offering in the Jossey-Bass Short Format series. In Three Threats Aaker reveals that the key to an organ…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
The Handbook of Online and Social Media Research. Tools and Techniques for Market Researchers
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Drawing together the new techniques available to the market researcher into a single reference, The Handbook of Online and Social Media Research explores how these innovations are being used by the leaders in the field. This groundbreaking reference examines why traditional research is broken, both in theory and practice, and includes chapters on online research communities, community panels, blog…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Essential Tools for Operations Management. Tools, Models and Approaches for Managers and Consultants
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

The third book in the Essential Tools For series… on the topic of Operations Management Based on Simon Burtonshaw-Gunn's successful The Essential Management Toolbox, this book focuses in greater depth on the topic of Operations Management. This third book covers the areas of marketing, CRM and Product Development. It offers the business person and consultant the tools to help the business person d…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
The Persuasion Code. How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

The Persuasion Code Capture, convince, and close—scientifically Most of your attempts to persuade are doomed to fail because the brains of your audience automatically reject messages that disrupt their attention. This book makes the complex science of persuasion simple. Learn to develop better marketing and sales messages based on a scientific model; NeuroMap™. Regardless of your level of expertis…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
AI for Marketing and Product Innovation. Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Get on board the next massive marketing revolution AI for Marketing and Product Innovation offers creatives and marketing professionals a non-tech guide to artificial intelligence (AI) and machine learning (ML)—twin technologies that stand poised to revolutionize the way we sell. The future is here, and we are in the thick of it; AI and ML are already in our lives every day, whether we know it or …

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Технология интернет-маркетинга 2-е изд., пер. и доп. Учебник для СПО
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

В учебнике раскрывается содержание и специфика маркетинга в сети Интернет, приводятся конкретные направления и примеры использования инструментов маркетинговых исследований, продвижения, контрольных мероприятий в сети Рунета для успешного позиционирования компании на рынке, эффективного диалога с целевыми аудиториями потребителей и партнеров. Рассматриваются примеры эффективного ведения бизнеса из…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Social Media Rules of Engagement. Why Your Online Narrative is the Best Weapon During a Crisis
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Avoid becoming a #PRFail with a solid social media strategy Social Media Rules of Engagement guides you in the development of a bullet-proof social media strategy. You can manage any crisis effectively by having a plan before you actually need one—and by understanding and influencing your audience with military precision. This original, engaging, and informative text with case studies from the coa…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
The Shift. The Transformation of Today's Marketers into Tomorrow's Growth Leaders
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Praise for The Shift «More than ever, the role of marketing has to be to drive profitable growth by unlocking customer insights. The Shift provides inspiring examples of how leading marketers are getting it done.» –Cammie Dunaway, executive vice president of sales and marketing, Nintendo of America «At Zappos.com we've always approached business in our own unique way. The Shift outlines many princ…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.