Книги жанра работа с клиентами - скачать или читать онлайн бесплатно
bannerbanner
Вы не авторизовались
Войти
Зарегистрироваться

Книги жанра работа с клиентами

The Art of Client Service. The Classic Guide, Updated for Today's Marketers and Advertisers
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

A practical guide for providing exceptional client service Most advertising and marketing people would claim great client service is an elusive, ephemeral pursuit, not easily characterized by a precise skill set or inventory of responsibilities; this book and its author argue otherwise, claiming there are definable, actionable methods to the role, and provide guidance designed to achieve more effe…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
The Experience. The 5 Principles of Disney Service and Relationship Excellence
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Bring Disney-level customer experience to your organization with insider guidance The Experience is a unique guide to mastering the art of customer service and service relationships, based on the principles employed at the renowned leader in customer experience ­– the Walt Disney Company. Co-Author Bruce Loeffler spent ten years at Disney World overseeing service excellence, and has partnered with…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
The Cornell School of Hotel Administration on Hospitality. Cutting Edge Thinking and Practice
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

This cutting edge and comprehensive book—with contributions from the star faculty of Cornell University's School of Hotel Administration—offers the latest thinking on the best practices and strategies for hospitality management. A must for students and professionals seeking to enter or expand their reach in the hospitality industry, The Cornell School of Hotel Administration on Hospitality deliver…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Customer Success. How Innovative Companies Are Reducing Churn and Growing Recurring Revenue
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Your business success is now forever linked to the success of your customers Customer Success is the groundbreaking guide to the exciting new model of customer management. Business relationships are fundamentally changing. In the world B.C. (Before Cloud), companies could focus totally on sales and marketing because customers were often 'stuck' after purchasing. Therefore, all of the 'post-sale' e…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Call Centers For Dummies
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Tips on making your call center a genuine profit center In North America, call centers are a $13 billion business, employing 4 million people. For managers in charge of a call center operation, this practical, user-friendly guide outlines how to improve results measurably, following its principles of revenue generation, efficiency, and customer satisfaction. In addition, this new edition addresses…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
How to Talk to Customers. Create a Great Impression Every Time with MAGIC
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Filled with case studies and anecdotes, How to Talk to Customers demystifies the most critical aspect of customer service: conversations employees have every day with customers. In this must-have resource, Diane Berenbaum and Tom Larkin outline a proven system based on their MAGIC customer service training program. MAGIC, which stands for Make A Great Impression on the Customer, can help anyone be…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Selling Luxury. Connect with Affluent Customers, Create Unique Experiences Through Impeccable Service, and Close the Sale
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Praise for Selling Luxury «Geneviève and Robin have brought together their talents to create a book that gives all Sales Ambassadors the fundamentals in selling and building customer loyalty.» —Hamida Belkadi, CEO, De Beers Diamond Jewellers, USA «Selling Luxury is filled with ways of exceeding each client's expectations through offering a service that surprises and delights.» —Aaron Simpson, Grou…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Loyalty Myths. Hyped Strategies That Will Put You Out of Business -- and Proven Tactics That Really Work
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

In Loyalty Myths, the authors have assembled 53 of the most common beliefs about customer loyalty – all of them wrong or misconceived! Each of the beliefs in this book is debunked with real-world examples. While other books speak in platitudes; this book is the only one to validate each proposition with real data. Granted unprecedented access to customer records from a variety of multi-national co…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Why CRM Doesn't Work. How to Win by Letting Customers Manange the Relationship
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

CRM was supposed to help businesses better understand their customers and increase efficiency. Yet most companies are not getting the return they expected. Is it possible to make customers happy and, at the same time, improve ROI? Is there a practical, affordable way to get customers to say what they really want? In Why CRM Doesn't Work, leading international marketing consultant Frederick Newell …

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Anticipate
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Design and implement the ideal customer focus Anticipate provides business readers with a practical how-to approach for taking their customer-supplier relationship to one that is more sustainable and more mutually profitable. Much of the discussion on customer experience has centered on the hospitality or retail industries and has showcased the discrete techniques organizations use to deliver bett…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
9 жизней, или Как не прос(р/п)ать тот самый момент
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Книга «9 жизней» Авторская система, как за месяц сделать свою жизнь такой, как ты хочешь. В книге «9 жизней» по косточкам разбираются основные энергии нумерологии, их значение в судьбе человека и нежные способы ее корректировки. Автор использует собственную историю, примеры из практики и делится эффективными практическими упражнениями, чтобы не только чувствовать себя счастливой, но и быть так…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
69 способов поиска клиентов для Риэлтора
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Мы верим в то, что НЕТ такой проблемы, как поиск клиентов для Агента по недвижимости. Чтобы доказать это, мы составили список из 69 способов. Просто для краткого описания всех способов пришлось написать полноценную книгу. Вы вольны выбирать себе любые в зависимости от наличия свободного времени, темперамента и склада ума.Книга будет полезна всем людям, сопряженным со сферой недвижимости. В ней не …

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Обзор книги Н. Рэкхема «Стратегия работы с клиентами в больших продажах»
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Наш эксперт Максим Горбачев – преподаватель Русской Школы Управления, эксперт по b2b-продажам с более чем 20-летним опытом – расскажет о техниках и инструментах, которые предлагает использовать Нил Рэкхем. «Главной идеей этой книги является выстраивание стратегии работы с клиентом в больших продажах исходя из того, на каком этапе в данный момент находится клиент. Потому что именно это определяет ц…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Обзор книги Н. Рэкхема и Дж. де Винсентис «Proдажи. Новое мышление»
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Наш эксперт Максим Горбачев – преподаватель Русской Школы Управления, эксперт по b2b-продажам с более чем 20-летним опытом – расскажет о том, почему эта книга будет интересна любому специалисту по продажам. «В этой книге Рэкхем обобщил основные выводы, сделанные в рамках своей работы над предыдущими книгами об управлении продажами. Самое главное – он выделяет три вида покупателей и рассказывает о …

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Обзор книги С. Шиффмана «Техники холодных звонков»
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Наш эксперт Алексей Покотилов – преподаватель Русской Школы Управления, консультант по менеджменту и управлению продажами – рассказал о том, почему эта книга спустя столько лет по-прежнему остается актуальной и популярной. «На мой взгляд, эта книга уже стала классикой продаж. Она была написана Стивеном Шиффманом еще в 1987 году, но при этом, как показывает практика, многие специалисты по продажам …

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.