Книги жанра управление продажами: скачать бесплатно или читать онлайн в электронной библиотеке Fantasy Worlds Страница 12
Вы не авторизовались
Войти
Зарегистрироваться

Книги жанра управление продажами

Продает каждый!.. сотрудник и не только…
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Известный американский предприниматель и автор многих классных книг Харви Маккей как-то сказал: «Я думаю, что должности ничего не значат. В моей компании продает каждый. Для нас это единственный способ остаться в бизнесе». Очень известный российский маркетер и автор многих классных книг Игорь Манн и его соавтор маркетер Дмитрий Турусин уверены: это самый надежный способ не просто остаться в бизне…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Не давайте скидок! Современные техники продаж
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Если вы руководитель компании или руководитель отдела продаж, подумайте, кто у вас трудится – люди, которые просто обрабатывают входящие заявки от клиентов, или профессиональные менеджеры? И что это значит – «профессиональный менеджер по продажам»? Если вы хотите, чтобы ваши продавцы работали не просто как автоответчики, а профессионально консультировали клиентов; чтобы клиенты выбирали именно ваш…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
The Mary Kay Way. Timeless Principles from America's Greatest Woman Entrepreneur
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

The Mary Kay Way: Timeless Principles from America's Greatest Woman Entrepreneur is back in print and updated to reflect developments in today’s business environment for the modern entrepreneur. You will find inspiration and real, proven success principles that represents the forty-five year old success story of Mary Kay Ash, founder Mary Kay, Inc., the cosmetics company that provides women with u…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Style and Statistics. The Art of Retail Analytics
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

A non-technical guide to leveraging retail analytics for personal and competitive advantage Style & Statistics is a real-world guide to analytics in retail. Written specifically for the non-IT crowd, this book explains analytics in an approachable, understandable way, and provides examples of direct application to retail merchandise management, marketing, and operations. The discussion covers curr…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Selling Through Someone Else. How to Use Agile Sales Networks and Partners to Sell More
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Experience the growth multiplier effect through transforming the distribution and sales network Selling Through Someone Else tackles new opportunities to drive company growth by taking a fresh look at the customer smart distribution and sales process. The authors, from Accenture, one of the world's largest consulting companies, explain how companies can be smarter about what their customers truly …

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Retail Analytics. The Secret Weapon
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

The inside scoop on boosting sales through spot-on analytics Retailers collect a huge amount of data, but don't know what to do with it. Retail Analytics not only provides a broad understanding of retail, but also shows how to put accumulated data to optimal use. Each chapter covers a different focus of the retail environment, from retail basics and organization structures to common retail databas…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Powerful Exhibit Marketing. The Complete Guide to Successful Trade Shows, Conferences, and Consumer Shows
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

A complete guide to successful trade shows and exhibitions Trade shows, consumer shows, product launches, sporting events, and other opportunities to interact face-to-face with customers have become an important part of the marketing mix. Recent studies show that the percentage of the total marketing communications budget spent on event marketing ranged from over 9% to a staggering 29%. In 2003, N…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Retail Business Kit For Dummies
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Whether you’re a novice or a seasoned retail entrepreneur, Retail Business Kit For Dummies shows you how to start and run your business in today’s retail marketplace—from your original dream and the day-to-day operation to establishing a connection with customers and increasing your sales, both on the Web and at a brick-and-mortar shop. In this practical, how-to guide, retail expert Rick Segel sha…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
The Selling Fox. A Field Guide for Dynamic Sales Performance
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

A follow-up to the author's highly successful Power Base Selling. Ideal for any kind of salesperson.

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Customer Experience Management. A Revolutionary Approach to Connecting with Your Customers
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

In Customer Experience Management, renowned consultant and marketing thinker Bernd Schmitt follows up on his groundbreaking book Experiential Marketing by introducing a new and visionary approach to marketing called customer experience management (CEM). In this book, Schmitt demonstrates how to put his CEM framework to work in any organization to spur growth, increase revenues, and transform the i…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Public Relations in Asia Pacific. Communicating Effectively Across Cultures
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Public Relations in Asia Pacific reflects the growing professionalism in the practice of public relations in the world’s fastest expanding economy. It is a carefully drawn road map, both strategically and tactically, for all manner of entities, for profit and not-for-profit on how to establish and maintain effective relationships with their numerous stakeholders. Particularly insightful are the ma…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Winning At Retail. Developing a Sustained Model for Retail Success
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Praise for Winning At Retail «Winning at Retail offers the most effective strategies available for retailers. At McDonald's, the 'Quick-EST' model is crucial, because being close and convenient to where our customers live, work, and shop helps us create maximum value. If you want to harness your company's strengths to become a leader in your category-and stay in tune with what your customers want-…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
The Gender Intelligent Retailer. Discover the Connection Between Women Consumers and Business Growth
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

“Through engaging and direct analysis, Joanne Thomas Yaccato has drawn the line clearly for businesses—any successful client relationship strategy must consider the unique perspectives of women. Small, medium and large organizations can benefit from her witty and poignant observations.” David I. McKay, Group Head, Canadian Banking, RBC “In a lifestyle based company, Joanne’s thoughts come at you l…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
The New Science of Selling and Persuasion. How Smart Companies and Great Salespeople Sell
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

One of the world's most sought-after sales training and consulting experts reveals the strategies smart companies use to sell anything to anyone This book takes a new and relevant approach to sales from the perspective of both organizational and individual performance. Based on the author's broad-based personal experience working with over 2,000 sales organizations, it combines organizational guid…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Retail Marketing and Branding. A Definitive Guide to Maximizing ROI
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Today's shoppers go online to research locations, compare prices or read reviews before they go to a store, and as soon as they are back home, they post details about their shopping experience on Facebook or other social media platforms. Online agencies rave about viral campaigns, guerrilla marketing and 360° communication. IT specialists are peddling one-to-one marketing tools and integrated cust…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.