Книги жанра техника продаж: скачать бесплатно или читать онлайн в электронной библиотеке Fantasy Worlds Страница 27
Вы не авторизовались
Войти
Зарегистрироваться

Книги жанра техника продаж

Теоретические основы товароведения
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

В учебном пособии раскрываются основные теоретические аспекты товароведения в области внутренней и внешней торговли. Изучаются основные понятия, принципы, объекты и методы современного товароведения, учтены проблемы выработки единой терминологии в международной торговле после присоединения России к ВТО; вопросы классификации и проблем кодирования в условиях международной торговли; основы формирова…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Товароведение, экспертиза в таможенном деле (продовольственные и непродовольственные товары)
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

В практикуме авторы предлагают рассмотреть на практических и лабораторных занятиях, а также при самостоятельном изучении теоретические вопросы товароведения, товароведения и экспертизы в таможенном деле на примере однородных групп продовольственных и непродовольственных товаров. Занятия сопровождаются примерами оформления заданий и конкретными ситуационными задачами. Практикум составлен в соответс…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Электронная торговля
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Учебник подготовлен коллективом авторов в соответствии с требованиями Федерального государственного образовательного стандарта по направлению подготовки «Торговое дело». В учебнике рассмотрены и проанализированы основные понятия электронной торговли. В отличие от ранее изданных учебников и учебных пособий по такой же тематике предпринята попытка уменьшить рассмотрение чисто технических проблем раз…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Ключевые розничные клиенты
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Эта книга является первым в России изданием по привлечению и развитию продаж крупным розничным клиентам. Она основана на базе двадцатилетнего опыта продаж крупнейших международных компаний, таких как Coca Cola HBC Eurasia, Lamb Western и многих других. Авторы описывают все составляющие данного процесса – от нишевых продаж к лидирующим долям рынка в своих категориях. Представлен полный комплекс дей…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Alliance Brand
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

As pressure continues to build on organisations to achieve more with less, partnering offers tremendous promise as a strategic solution. However, up to 70% of such initiatives fail to meet their objectives. In this book, alliance expert Mark Darby argues that, in the age of the extended enterprise, firms must display a positive reputation and hard results from their alliances in order to attract t…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Alliance Brand
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

As pressure continues to build on organisations to achieve more with less, partnering offers tremendous promise as a strategic solution. However, up to 70% of such initiatives fail to meet their objectives. In this book, alliance expert Mark Darby argues that, in the age of the extended enterprise, firms must display a positive reputation and hard results from their alliances in order to attract t…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Alliance Brand
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

As pressure continues to build on organisations to achieve more with less, partnering offers tremendous promise as a strategic solution. However, up to 70% of such initiatives fail to meet their objectives. In this book, alliance expert Mark Darby argues that, in the age of the extended enterprise, firms must display a positive reputation and hard results from their alliances in order to attract t…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Alliance Brand
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

As pressure continues to build on organisations to achieve more with less, partnering offers tremendous promise as a strategic solution. However, up to 70% of such initiatives fail to meet their objectives. In this book, alliance expert Mark Darby argues that, in the age of the extended enterprise, firms must display a positive reputation and hard results from their alliances in order to attract t…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Apples, Insights and Mad Inventors
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Apples, Insights and Mad Inventors is a collection of timeless, thought-provoking observations on a range of marketing issues from one of the industry’s best-known names – Jeremy Bullmore. Most of the pieces originally appeared in the annual reports of WPP, while others were the basis for conference keynote addresses. With topics ranging from client management and brand management to strategy and …

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Apples, Insights and Mad Inventors
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Apples, Insights and Mad Inventors is a collection of timeless, thought-provoking observations on a range of marketing issues from one of the industry’s best-known names – Jeremy Bullmore. Most of the pieces originally appeared in the annual reports of WPP, while others were the basis for conference keynote addresses. With topics ranging from client management and brand management to strategy and …

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Apples, Insights and Mad Inventors
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Apples, Insights and Mad Inventors is a collection of timeless, thought-provoking observations on a range of marketing issues from one of the industry’s best-known names – Jeremy Bullmore. Most of the pieces originally appeared in the annual reports of WPP, while others were the basis for conference keynote addresses. With topics ranging from client management and brand management to strategy and …

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Apples, Insights and Mad Inventors
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Apples, Insights and Mad Inventors is a collection of timeless, thought-provoking observations on a range of marketing issues from one of the industry’s best-known names – Jeremy Bullmore. Most of the pieces originally appeared in the annual reports of WPP, while others were the basis for conference keynote addresses. With topics ranging from client management and brand management to strategy and …

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
The Hidden Art of Interviewing People
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

There is growing interest in the use of Neuro Linguistic Programming (NLP) as a Qualitative Market Research technique. NLP was previously used in psychology to understand how people think and react, and as a tool in self-development, interpersonal skills and business, looking at how our brains think and experience the world. Qualitative Market research experts now see that using NLP can help the r…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
A Master Class in Brand Planning
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

In 1988, on Stephen King’s retirement JWT published ‘The King Papers’ a small collection of Stephen King’s published writings spanning 1967-1985. They remain timelessly potentially valuable but are an almost unexploited gold mine. This book is comprised of a selection of 20-25 of Stephen King’s most important articles, each one introduced by a known and respected practitioner who, in turn, describ…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Managing the New Customer Relationship
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Praise for MANAGING THE NEW CUSTOMER RELATIONSHIP “Gordon delivers an impressive synthesis of the newest methods for engaging customers in relationships that last. No organization today can succeed without the mastery of customer relationship management strategy fundamentals. But to win in the decades ahead, you must also understand and capitalize on the rapidly evolving social computing, mobility…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.