Книги жанра классический маркетинг: скачать бесплатно или читать онлайн в электронной библиотеке Fantasy Worlds Страница 24
Вы не авторизовались
Войти
Зарегистрироваться

Книги жанра классический маркетинг

Современные проблемы науки и производства в агроинженерии. Учебное пособие для вузов
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Приведено описание современных тенденций машинно-технологической модернизации сельского хозяйства за счет внедрения технологии точного земледелия, направленной на управление параметрами плодородия и обеспечивающей генерацию, оптимизацию и реализацию агротехнических мероприятий с учетом характеристик возделываемых полей. Описаны современные технологии обработки и хранения зерна. Представленные техн…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Маркетинг гостиничного предприятия
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Пособие содержит теоретический материал по темам дисциплины, ситуационные задания по разделам и изучаемым темам, вопросы к обсуждению, задачи с ответами, тест для самопроверки знаний с ключами. Направление подготовки бакалавров «Гостиничное дело», профили: «Гостиничная деятельность», «Ресторанная деятельность», «Санаторно-курортная деятельность». Направление подготовки бакалавров «Международные го…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Маркетинг своими мозгами
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Понятный алгоритм, который поможет вам создать качественную маркетинговую стратегию "с нуля". В книге рассмотрены важные составляющие эффективной коммуникации с потребителем: от глубокого анализа целевой аудитории и вёрстки маркетингового календаря на год, до просчёта экономической целесообразности привлечения клиента и построения маркетинговой воронки. Специально разработанная практическая часть …

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Эффективный маркетинг в медицине. Готовые решения для продвижения медицинской клиники
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Эта книга адресована маркетологам, работающим в офтальмологических, стоматологических, гинекологических и других клиниках, а также в многопрофильных медицинских центрах. Автор делится ключевыми выводами из своего 15-летнего опыта работы в найме и дает практические рекомендации по настройке бизнес-процессов, работе с пациентами и точками роста. Она разбирает основные принципы развития клиники, прив…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Техника продаж «Человек»
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

В этой книге мы коснемся разных тем связанных с продажами преимущественно в сегменте B2B, но так же коснемся и B2C. Разберем ключевые аспекты таких тем как; скрипты, звонки, встречи, правильная квалификация клиента, важные потребности клиентов, как реально продать если у конкурента дешевле, дебиторка и т.д. и самое главное общения с клиентами на любых уровнях.

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Маркетинг. Учебник для бакалавров
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

В учебнике раскрыты технологии исследований, управления и развития компании с точки зрения маркетинга. Рассмотрены современные концепции маркетинга как основы существования компании на рынке, освещены методы маркетингового управления, обозначены особенности маркетинга по видам рынков, представлены особенности маркетинга территорий, а также система методов сбора маркетинговой информации и ее анализ…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
The Rise of the Platform Marketer. Performance Marketing with Google, Facebook, and Twitter, Plus the Latest High-Growth Digital Advertising Platforms
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Develop the skills and capabilities quickly becoming essential in the new marketing paradigm The Rise of the Platform Marketer helps you leverage the «always-on» consumer to deliver more personalized engagements across media, channels, and devices. By managing these interactions at scale throughout the customer lifecycle, you can optimize the value of your customers and segments through strategic …

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Z.E.R.O. Zero Paid Media as the New Marketing Model
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

The world has changed. Everyone keeps reminding marketers and advertisers about the never ending and accelerating forces of technology disruption, consumer changes, and innovation evolution in the marketing world today. Sounds exciting except for the fact that we’re doing absolutely nothing about it. Zero. Simply put, under current operating conditions, the advertising industry will not be able to…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Digital Sense. The Common Sense Approach to Effectively Blending Social Business Strategy, Marketing Technology, and Customer Experience
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Compete in the digital world with pragmatic strategies for success Digital Sense provides a complete playbook for organizations seeking a more engaged customer experience strategy. By reorganizing sales and marketing to compete in today's digital-first, omni-channel environment, you gain newfound talent and knowledge from the resources already at hand. This book provides two pragmatic frameworks f…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Winning Global Markets. How Businesses Invest and Prosper in the World's High-Growth Cities
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

A new marketing paradigm focuses on the concentrated economic power of 600 global cities. City-Centered Marketing: Why Local is the Future of Global Business is a compelling practical analysis of a new direction of marketing within the context of intensifying urbanization and the shift of global economy from West to East. Philip Kotler, one of the world's foremost marketing experts, and his brothe…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Inbound Marketing, Revised and Updated. Attract, Engage, and Delight Customers Online
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Attract, engage, and delight customers online Inbound Marketing, Revised and Updated: Attract, Engage, and Delight Customers Online is a comprehensive guide to increasing online visibility and engagement. Written by top marketing and startup bloggers, the book contains the latest information about customer behavior and preferred digital experiences. From the latest insights on lead nurturing and v…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Social Media Marketing For Dummies
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

The fast and easy way to get the most of out social media marketing Sharing the wisdom of social media voices Shiv Singh and Stephanie Diamond on the latest approaches to social media marketing, Social Media Marketing For Dummies presents the essence of planning, launching, managing, and assessing a social media marketing campaign. In an easy-to-read style that is perfect for time-pressed marketer…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Marketing 3.0. From Products to Customers to the Human Spirit
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism. In Marketing 3.0, world-leading marketing guru Philip Kotler explains why th…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Predictive Marketing. Easy Ways Every Marketer Can Use Customer Analytics and Big Data
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Make personalized marketing a reality with this practical guide to predictive analytics Predictive Marketing is a predictive analytics primer for organizations large and small, offering practical tips and actionable strategies for implementing more personalized marketing immediately. The marketing paradigm is changing, and this book provides a blueprint for navigating the transition from creative-…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Experiential Marketing. Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

The most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing. As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago. To connect with a new generation of customers, companies must embrace and deploy a new marketing mix…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.