Книги жанра управление маркетингом: скачать бесплатно или читать онлайн в электронной библиотеке Fantasy Worlds Страница 38
Вы не авторизовались
Войти
Зарегистрироваться

Книги жанра управление маркетингом

Customer Winback. How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Most firms consider the lost customer a lost cause. But in this ground breaking book, Jill Griffin and Michael Lowenstein provide you with step-by-step solutions for winning back lost customers, saving customers on the brink of defection, and making your firm defection proof. Whether your business is small or large, product- or service-based, retail or wholesale, this book offers proven strategies…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
The Marketing Accountability Imperative. Driving Superior Returns on Marketing Investments
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Making accountable marketing decisions to improve the efficiency of spending In this practical guide, Prophet CEO Michael Dunn teams up with marketing effectiveness expert Chris Halsall to help marketing managers and CMOs make better marketing spending decisions and better evaluate the success or failure of these decisions. They show how to sort through the clutter of metrics, measurement, and ana…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Conversations with Marketing Masters
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Conversations with Marketing Masters offers new insights by gathering the collected wisdom of the most influential marketing thinkers of our age, each of whom has given a structured interview. Covering a wide range of issues and illustrating concepts with cases of success and failure, these seminal dialogues offer a rare look at what made each master great – and a glimpse of the marketing future. …

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
The Art and Science of Interpreting Market Research Evidence
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

The Art and Science of Interpreting Market Research Evidence offers a complete account of the way today's researchers interpret evidence and apply it to decision making. David Smith and Jonathan Fletcher show how to assess your current deciphering processes, and present an innovative framework integrating quantitative and qualitative approaches for analysing complex data-sets. With its holistic ap…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Breakthrough Zone
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

A breakthrough is a discontinuous change that makes new things possible and takes performance in a market to a new level. This book is about creating breakthroughs in large organizations where so much energy is often committed to existing activity. Drawing on their wide experience of working with top companies including British Airways, BUPA, and Carphone Warehouse, Ray Langmaid and Mac Andrews ar…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
The Revenue Acceleration Rules
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Turn data into revenue in the B2B marketing sphere The Revenue Acceleration Rules is a unique guide in the business-to-business space, providing a clear framework for more effective marketing in an accounts-based environment. Written by a veteran in the predictive marketing sphere, this book explains how strategies typically used on the consumer end can be tailored to drive revenue in B2B sales. I…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
The Global Market
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

The twin forces of ideological change and the technology revolution make globalization the single most important issue facing executives today. But many companies who have developed a presence in the global market now face the challenges inherent in creating a multinational presence with the demands of the «unglobal consumer» who does not have a «one size fits all» need. Here, HBS Professors John …

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Scenarios in Marketing
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

You've chosen this book. Which probably means you're a marketer, you've heard of scenarios and you want to know what they can do for you. Can they help with everyday marketing issues like brands, channels and relationships? The answer is yes. Rooted in customer needs, scenarios bridge the gap between corporate strategy and marketing tactics. They are a weapon for perceiving the unseen and a framew…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Технологии формирования потребительской лояльности в розничной торговле
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

В монографии рассмотрены современные подходы к определению понятия «потребительская лояльность», в т.ч. и по отношению к розничному торговому предприятию, выделены типы потребительского отношению к розничному торговому предприятию и проанализирована взаимосвязь таких понятий как «удовлетворенность», «лояльность» и «приверженность», определены факторы, влияющие на формирование потребительской лояль…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Creating Market Insight
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Brian Smith and Paul Raspin demonstrate a thorough and pragmatic approach to creating and applying sound market insight. Using numerous practical examples, learning points and provocative takeaways, they build on established strategic marketing principles to give you actionable knowledge you can apply your business to create lasting market advantage. Beverley Dipper, Market Insight Manager, Micros…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
The Marketing Pathfinder. Key Concepts and Cases for Marketing Strategy and Decision Making
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Dozens of lively international case studies that help readers put core marketing principles in a real-world context From market research to positioning and brand management to customer relations, marketing is the engine that drives innovation and growth in the modern business organization. This latest addition to the acclaimed Pathfinder series, like its popular predecessor, The Strategy Pathfinde…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Обзор книги Дж. Траута и Э. Райс «Позиционирование: битва за умы»
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Наш эксперт Юлия Махотина – преподаватель Русской Школы Управления по практическим вопросам маркетинга, директор центра маркетинговых исследований и аналитики – рассказала, почему книга, изданная в 70-х годах, до сих пор считается библией маркетологов и специалистов по рекламе. «В эпоху высококонкурентного рынка уровень товаров настолько высок, что многие из них достигли одинакового уровня качеств…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Обзор книги Дж. Траута и Э. Райс «Маркетинговые войны»
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Наш эксперт Святослав Бирюлин – преподаватель Русской Школы Управления, бизнес-консультант, эксперт по стратегическому планированию – поделится своим мнением о том, кому стоит прочитать эту книгу. «Это очень интересная и концептуальная книга. Она точно пригодится руководителям и предпринимателям, которые заняты проблемой развития собственного бизнеса и поиском новых идей. В ней автор говорит о том…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Обзор книги М. Батырева, И. Манна и А. Турусиной «Согласовано!»
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Наш эксперт Елена Шевчук – преподаватель Русской Школы Управления, эксперт в области коммерческой недвижимости – поделится своим мнением о том, почему эта книга будет интересна для специалистов, работающих в самых разных отраслях, в том числе в коммерческой недвижимости. «В рамках текущего рынка коммерческой недвижимости тема взаимодействия маркетинга и продаж очень актуальна. Рынок развивается, с…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Обзор книги Р. Беста «Маркетинг от потребителя»
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Наш эксперт Дмитрий Ермаков – преподаватель программы Mini MBA Русской Школы Управления, эксперт по маркетингу – в нашем эфире расскажет о том, почему эту книгу должен прочитать каждый маркетолог. «Эта книга должна быть на столе у любого специалиста по маркетингу. Она очень системно изложена и затрагивает практически все существующие сферы маркетинга. Во время прочтения лично я практически на кажд…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.