В учебнике основное внимание уделяется раскрытию таких вопросов, как роль и задачи сервисных услуг в производственной и непроизводственной сферах деятельности; сервисная деятельность как форма удовлетворения потребностей человека; качество сервисных услуг и эффективность сервисной деятельности предприятия; организация и оптимизация эффективного функционирования предприятий и др. Раскрывается целый…
Оливер Потт и Ян Баргфреде продемонстрируют вам, каким образом можно построить интернет-бизнес. Вы узнаете, как посредством четырех шагов картировать свои знания, выделить самые ценные из них и приобрести первых клиентов. Представители свободных профессий научатся генерировать постоянный доход с помощью цифровых моделей и прочно привязывать к себе клиентов с помощью так называемой маркетинговой во…
Максим Недякин – эксперт по вопросам сервиса и развития компаний. Генеральный директор консалтинговой компании «Стратегические решения», основатель «Retail Lab: Лаборатория розницы», совладелец розничной сети SPAR в г. Липецке, член совета директоров розничной сети «Уютерра». Создайте клиентоориентированный сервис без жесткой диктатуры сотрудников! Контроль за каждым шагом не сделает отношение …
Рассматриваются проблемы организации проектирования гостиничной деятельности, изучаются специфика проектной деятельности и управление проектами в гостиничной деятельности, современные технологии проектирования гостиничной деятельности. Анализируются современные технологии и методы проектирования гостиничной деятельности, особенности проектирования структуры управления гостиничным предприятием и пр…
A practical guide for providing exceptional client service Most advertising and marketing people would claim great client service is an elusive, ephemeral pursuit, not easily characterized by a precise skill set or inventory of responsibilities; this book and its author argue otherwise, claiming there are definable, actionable methods to the role, and provide guidance designed to achieve more effe…
Bring Disney-level customer experience to your organization with insider guidance The Experience is a unique guide to mastering the art of customer service and service relationships, based on the principles employed at the renowned leader in customer experience – the Walt Disney Company. Co-Author Bruce Loeffler spent ten years at Disney World overseeing service excellence, and has partnered with…
This cutting edge and comprehensive book—with contributions from the star faculty of Cornell University's School of Hotel Administration—offers the latest thinking on the best practices and strategies for hospitality management. A must for students and professionals seeking to enter or expand their reach in the hospitality industry, The Cornell School of Hotel Administration on Hospitality deliver…
Customer Loyalty Isn't Enough—Grow Your Share of Wallet The Wallet Allocation Rule is a revolutionary, definitive guide for winning the battle for share of customers' hearts, minds, and wallets. Backed by rock-solid science published in the Harvard Business Review and MIT Sloan Management Review, this landmark book introduces a new and rigorously tested approach—the Wallet Allocation Rule—that is …
Your business success is now forever linked to the success of your customers Customer Success is the groundbreaking guide to the exciting new model of customer management. Business relationships are fundamentally changing. In the world B.C. (Before Cloud), companies could focus totally on sales and marketing because customers were often 'stuck' after purchasing. Therefore, all of the 'post-sale' e…
Tips on making your call center a genuine profit center In North America, call centers are a $13 billion business, employing 4 million people. For managers in charge of a call center operation, this practical, user-friendly guide outlines how to improve results measurably, following its principles of revenue generation, efficiency, and customer satisfaction. In addition, this new edition addresses…
Наш эксперт Максим Горбачев – преподаватель Русской Школы Управления, эксперт по b2b-продажам с более чем 20-летним опытом – расскажет о техниках и инструментах, которые предлагает использовать Нил Рэкхем. «Главной идеей этой книги является выстраивание стратегии работы с клиентом в больших продажах исходя из того, на каком этапе в данный момент находится клиент. Потому что именно это определяет ц…
Filled with case studies and anecdotes, How to Talk to Customers demystifies the most critical aspect of customer service: conversations employees have every day with customers. In this must-have resource, Diane Berenbaum and Tom Larkin outline a proven system based on their MAGIC customer service training program. MAGIC, which stands for Make A Great Impression on the Customer, can help anyone be…
Praise for Selling Luxury «Geneviève and Robin have brought together their talents to create a book that gives all Sales Ambassadors the fundamentals in selling and building customer loyalty.» —Hamida Belkadi, CEO, De Beers Diamond Jewellers, USA «Selling Luxury is filled with ways of exceeding each client's expectations through offering a service that surprises and delights.» —Aaron Simpson, Grou…
In Loyalty Myths, the authors have assembled 53 of the most common beliefs about customer loyalty – all of them wrong or misconceived! Each of the beliefs in this book is debunked with real-world examples. While other books speak in platitudes; this book is the only one to validate each proposition with real data. Granted unprecedented access to customer records from a variety of multi-national co…
CRM was supposed to help businesses better understand their customers and increase efficiency. Yet most companies are not getting the return they expected. Is it possible to make customers happy and, at the same time, improve ROI? Is there a practical, affordable way to get customers to say what they really want? In Why CRM Doesn't Work, leading international marketing consultant Frederick Newell …