Книги жанра управление продажами: скачать бесплатно или читать онлайн в электронной библиотеке Fantasy Worlds Страница 41
Вы не авторизовались
Войти
Зарегистрироваться

Книги жанра управление продажами

45 татуировок продавана. Правила для тех, кто продает и управляет продажами
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Если вы работаете в продажах, можно вас поздравить. Продажи делают людей сильными переговорщиками, психологами, управленцами, ораторами. Хорошим продавцам по плечу практически любые бизнес-задачи. Автор этой книги, известный бизнес-спикер Максим Батырев, в свое время прошел в крупной консалтинговой компании путь от менеджера по продажам до члена правления. Каждый случай в его практике – это урок н…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Пикап-продажи. Технология соблазнения: как продавать не впаривая, а решая проблему клиента
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

Заключить сделку – это все равно что соблазнить женщину. Нужно быть настойчивым, но не навязчивым. Уверенным в себе, но не самовлюбленным. Так почему бы менеджерам по продажам не воспользоваться технологиями опытных соблазнителей? Алексей Речкалов, директор регионального развития компании «Элком-электро» с 15-летним опытом в стартапах и антикризисном менеджменте, переговорщик и управленец с 20-лет…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Упаковка и маркировка товаров. (Бакалавриат, Специалитет). Учебник.
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Изложена информация об общих сведениях по упаковке и маркировке товаров. Рассмотрены назначение, функции, классификация и требования безопасности упаковки, виды, структура и носители маркировки, маркировочные информационные знаки, способы нанесения маркировки. Значительное внимание уделяется маркировке продовольственных и непродовольственных товаров, приводятся общие требования, а также особенност…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Fanatical Prospecting. The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Ditch the failed sales tactics, fill your pipeline, and crush your number Fanatical Prospecting gives salespeople, sales leaders, entrepreneurs, and executives a practical, eye-opening guide that clearly explains the why and how behind the most important activity in sales and business development—prospecting. The brutal fact is the number one reason for failure in sales is an empty pipe and the ro…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
The Data Driven Leader. A Powerful Approach to Delivering Measurable Business Impact Through People Analytics
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

Data is your most valuable leadership asset—here's how to use it The Data Driven Leader presents a clear, accessible guide to solving important leadership challenges through human resources-focused and other data analytics. This engaging book shows you how to transform the HR function and overall organizational effectiveness by using data to make decisions grounded in facts vs. opinions, identify …

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
The Retargeting Playbook. How to Turn Web-Window Shoppers into Customers
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

How to reach the 98 percent of people who leave your website without converting sales The Retargeting Playbook is a complete guide for digital marketers about how to reach the 95 to 98 percent of people who leave a brand's website without converting. Retargeting gives advertisers the ability to stay in front of those people to bring them back and close the deal. For that reason, retargeting has em…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Tuned In. Uncover the Extraordinary Opportunities That Lead to Business Breakthroughs
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

If you market a product, service, or idea in any business, industry or organization, you must read Tuned In: Uncover the Extraordinary Opportunities That Lead to Business Breakthroughs, a guide to understanding and meeting the needs of consumers, whether or not they make those needs clear. An easy-to-follow six-step process developed over the past 15 years can help you address unsolved problems, r…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Selling For Dummies
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Being a successful salesperson isn’t only useful in a traditional sales role. Whether you want to sell a new product to a business, an idea to an investor, or yourself in an interview, this book provides you with all the tips and techniques you need to stand out from the crowd. This straight-talking guide helps you develop the sales, communication, and negotiating skills you need to deliver succes…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
The Collaborative Sale. Solution Selling in a Buyer Driven World
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

Buyer behavior has changed the marketplace, and sellers must adapt to survive The Collaborative Sale: Solution Selling in Today's Customer-Driven World is the definitive guide to the new reality of sales. The roles of buyers, sellers, and technology have changed, and collaboration is now the key to success on all sides. The Collaborative Sale guides sales professionals toward alignment with buyers…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
Sales EQ. How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex Deal
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

The New Psychology of Selling The sales profession is in the midst of a perfect storm. Buyers have more power—more information, more at stake, and more control over the sales process—than any time in history. Technology is bringing disruptive change at an ever-increasing pace, creating fear and uncertainty that leaves buyers clinging to the status quo. Deteriorating attention spans have made it di…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence. Creating a Values-Driven Service Culture
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

The fully revised and updated edition of the classic book about Nordstrom's extraordinary customer service In this new edition of the management classic, the authors explore in-depth the core values of the culture that have made Nordstrom synonymous with legendary customer service. These essential values have enabled Nordstrom to survive and adapt to dramatic market shifts regularly since 1901, an…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
Social Marketing to the Business Customer. Listen to Your B2B Market, Generate Major Account Leads, and Build Client Relationships
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
3
Аннотация на книгу:

The first book devoted entirely to B2B social marketing B2B markets are fundamentally different from consumer markets. Decisions are made on value, not impulse. Buying cycles are complex, often with many stakeholders involved. Relationships and support are critical. Bet-the-business decisions demand discipline, knowledge, and lots of information. This hands-on guide covers topics unique to this se…

Добавленo: Рейтинг: 3 Комментариев 0 шт.
Influencer Marketing For Dummies
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

The easy way to get 'in' with influencer marketing Are you a marketing guru looking to stay at the top of your game? Then you need to be in the know on influencer marketing. A hybrid of content marketing and native advertising, influencer marketing is an established trend in marketing that identifies and targets individuals with influence over potential buyers. Although this has usually meant focu…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.
UnSelling. The New Customer Experience
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
5
Аннотация на книгу:

UnSelling is about everything but the sell. We put all of our focus on the individual purchase transaction, while putting the rest of our business actions second. We've become blind to customer service, support, branding, experiences and even product quality. Sixty percent of a purchasing decision is made before a customer even contacts you. We have funnel vision, and it needs to stop. Unselling i…

Добавленo: Рейтинг: 5 Комментариев 0 шт.
UnMarketing. Everything Has Changed and Nothing is Different
Добавить В библиотекуАвторизуйтесь, чтобы добавить
4
Аннотация на книгу:

UnMarket to build trust and make lifelong customers! In 2009, Scott Stratten and Alison Stratten wrote the bestselling UnMarketing: Stop Marketing, Start Engaging and began a journey that would take them around the world sharing their message of engagement with corporations, entrepreneurs, and students.They are now back with this second edition, because Everything has Changed and Nothing is Differ…

Добавленo: Рейтинг: 4 Комментариев 0 шт.